Konu
Deprem!
24-03-2010, 23:34:38
#22
SonSigaram
Üyeliği durduruldu
myqatsel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Batman ve çevresi hisseden varmı..
Başım dönüyor da olabilir
Midyatta çok hafif sallandık.
Geçmiş olsun tüm Elazığ'lılara