vallah otururken arkadaşlar deprem oldu dedi hiç farketmedik has.. dedim meğersem gerçekmiş :]
Can Kaybı yok Yalnız yıklan evler Var Gibi Önceden uyarı almıslardı Girilmemesi Gerektiği İçin... Amma Gercekten artık Sinir Stresten herkes Delirecek Gibi burada Sürekli Deprem Oluyor. pskolojikmen Çöktük gibi Ve Artık duyarsızlaştıkta Diyebiliriz.