Konu
Deprem!
24-03-2010, 16:20:17
#4
myqatsel
ArtiEksi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bingöl ve diyarbakırda olmuş sanırım okey oynadığım arkadaş söyledi şimdi.
Yanılmıyorum o zaman galiba
Earth adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tansiyon firlamiş galiba adnan doktora görün
şaka bir yana
Valla sallandım ya acayip