Ukrayna
57
●5.701
- 01-02-2006, 18:42:51ewet bende öyle düşünmüştüm zaten.ya milletin isyan ettiği şeylerden biri "yemek".bi mcdonalds var diyolar adam gibi.onda da hep kilo alıyolarmış.ben derimki gidelim oraya açalım bi dönerci.oh mis gibi olur.adınıda "Web Döner" koyarız.hatta site bile açar online sipariş alırız oradan
- 01-02-2006, 18:49:02Cover adlı üyeden alıntı:
ona bi tane iyinetadmin veririz yeter
motora para vermek le ugasmayalım
- 01-02-2006, 19:16:34ben kalitesiz motorlara binmiyorum hocam.şimdi yolda falan kalır onla uğraşamam.
sonuçta müşteri memnuniyeti önemli - 01-02-2006, 20:34:07özel öğrenci statüsünde oluyosun galiba.o yüzden askerlik uzuyoooo.
karar değiştirdim kiev e gidecektim donetsk e gidiyorum
shaktar lı tolga ile alem yapacaz lucescu yu çatlatacaz onu çağırmayıp.
okullarda çok daha ucuz kiev e göre
digerleri ise doneri hazirlar