• 01-02-2006, 04:26:13
    #1
    beyler ben seneye Ukrayna ya üniversite okumaya gidiyorum gelmek isteyen var mı?
    istediğiniz üniversite istediğiniz bölüm.yalnız denklik yok yani diplomanız tr de geçmiyor ama bütün avrupa ülkelerinde geçiyor.
    siz sorun ben cevaplayayım.
  • 01-02-2006, 04:29:12
    #2
    Misafir
    kaç para tutuyo??
  • 01-02-2006, 04:33:52
    #3
    eğitim diline göre değişir.genelde ing okuyun diyolar ki bende öyle yapacağım.ing geçen sene 2700$ mış mesela.bu para her yıl aynı kalıyo tabi 1. sınıfta 2700$ verirsen 4. sınıftata aynı parayı veriyosun yıllık.hazırlı ksınıfı bu sene 2200$ dı.önce hazırlığı okuyup ing yi geliştirin derim.en baştan yani bebeklere öğretirmiş gibi öğretiyolar ingilizceyi o yüzden öğrenmeniz sorun olmayacaktır.
    kiev devlet üniversitesi var KPI diye geçer.ben oraya gideceğim mesela en çok Türk zaten orada ve avrupanın önde gelen üniversitelerinden biri.baya büyük bi üniversite.yabancı öğrenci sayısı çok fazla.300 tane Türk varmış galiba.
  • 01-02-2006, 04:37:41
    #4
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    kaç para tutuyo??

    Hiç yakıştıramadim
  • 01-02-2006, 04:41:31
    #5
    ukrayna konusunda detaylı bilgi isteyen varsa solesin orda baya tanıdığım var kendimde gittim birkaç kez
  • 01-02-2006, 04:42:28
    #6
    Misafir
    peki ole her onune geleni alıyolarmı
  • 01-02-2006, 04:42:57
    #7
    bende okudum baya yazılanları gidenlerle konuştum.senle de konuşalım
    hangi şehrine gittin?
    beğendin mi?
    para ne kadar harcanır sence bir ayda?
    bildiğin kadarını paylaşırsan sevinirm.
  • 01-02-2006, 04:45:17
    #8
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    peki ole her onune geleni alıyolarmı
    walla zeynel paranı verince her önüne geleni alıyolar tabi bide yaş sınırı vardı 25 yaşın altıydı galiba sadece.diplomanın ve pasaportunun fotokopilerini gönderiyosun onlarda sana davetiye yolluyolar o davetiye ile vize alıyosun gitmeden önce de sağlık raporu, aids testi ve iletini alıyosun ( bu bilet gidiş-dönüş olmak zorundaymış yoksa sorun çıkıyormuş )
    gittiğinde seni karşılıyolar okuldan Türk arkadaşlar.oradan yurta gidiyosun sana odayı veriyolar.
  • 01-02-2006, 04:48:39
    #9
    Misafir
    peki davetiye alıp kaçak işci olabilirmiyiz almanyada??