eğitim diline göre değişir.genelde ing okuyun diyolar ki bende öyle yapacağım.ing geçen sene 2700$ mış mesela.bu para her yıl aynı kalıyo tabi 1. sınıfta 2700$ verirsen 4. sınıftata aynı parayı veriyosun yıllık.hazırlı ksınıfı bu sene 2200$ dı.önce hazırlığı okuyup ing yi geliştirin derim.en baştan yani bebeklere öğretirmiş gibi öğretiyolar ingilizceyi o yüzden öğrenmeniz sorun olmayacaktır.
kiev devlet üniversitesi var KPI diye geçer.ben oraya gideceğim mesela en çok Türk zaten orada ve avrupanın önde gelen üniversitelerinden biri.baya büyük bi üniversite.yabancı öğrenci sayısı çok fazla.300 tane Türk varmış galiba.