zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
peki ole her onune geleni alıyolarmı
walla zeynel paranı verince her önüne geleni alıyolar tabi bide yaş sınırı vardı 25 yaşın altıydı galiba sadece.diplomanın ve pasaportunun fotokopilerini gönderiyosun onlarda sana davetiye yolluyolar o davetiye ile vize alıyosun gitmeden önce de sağlık raporu, aids testi ve iletini alıyosun ( bu bilet gidiş-dönüş olmak zorundaymış yoksa sorun çıkıyormuş )
gittiğinde seni karşılıyolar okuldan Türk arkadaşlar.oradan yurta gidiyosun sana odayı veriyolar.