• 08-03-2025, 19:34:19
    #19
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf muhalif olduğu için, Togg batsa başarılı olacağından daha çok sevinecek insanlar var.
    Ben bir muhalif olarak soruyorum, togg batsa ki batması çok büyük olasılık, neyine sevineyim? Halkın cebinden çıkıp kül olmuş milyarlarca liraya mı sevineyim? Sırf seçim malzemesi için yapılmış KÖTÜ bir arabanın neyine sevineyim birader?
  • 08-03-2025, 19:34:48
    #20
    Elektrikli araba ile piyasaya giriş yaparsan olacağı bu.
  • 08-03-2025, 19:35:04
    #21
    Tüm kamu kurumları 5-10 tane alıyor. Zarar etmemesi lazım
  • 08-03-2025, 19:39:30
    #22
    Doğruysa şayet bu zararı çıkarıp + kaar etmesin için bayaaaaa araç satması gerekiyor
  • 08-03-2025, 19:51:18
    #23
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf muhalif olduğu için, Togg batsa başarılı olacağından daha çok sevinecek insanlar var.
    Neden siyasete çekiyorsunuz konuyu? Burada bir şirketin başarısızlığından bahsediliyor. Adam muhalif olarak konu açacak olsa togg'dan değil. Binlerce şehidimizin katilini ekranlara çıkaranlardan bahsederdi.
  • 08-03-2025, 19:51:29
    #24
    gayet normal bir zarar. tüm parçalar üretilen ülkede olmazsa zaten vergiler ile araba 3 katı fiyatına satılır. vergi reformu ile tüm halka uygun fiyatlı satış yapılmazsa olucağı budur.
  • 08-03-2025, 19:54:38
    #25
    inceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hem alan ödüyo hem almayan ödüyor yinede zarar ediyor işe bak
    Bak sen şu işe.

    Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet normal bir zarar. tüm parçalar üretilen ülkede olmazsa zaten vergiler ile araba 3 katı fiyatına satılır. vergi reformu ile tüm halka uygun fiyatlı satış yapılmazsa olucağı budur.
    Dün bende benzer bu konudan açtım. Bir arkadaş parçaları %100 yerli dedi. Orda çalışan mimar arkadaşı bile vardı. Bak sen şu işe.
  • 08-03-2025, 19:58:38
    #26
    💎%100 Memnuniyet💎
    Togg ile ilgili haber okuduğumda hep aklıma bu vatandaş geliyor
    https://youtube.com/shorts/MKR_GgiAS...MriAfjqxyExBA3
  • 08-03-2025, 19:58:50
    #27
    lankanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bir muhalif olarak soruyorum, togg batsa ki batması çok büyük olasılık, neyine sevineyim? Halkın cebinden çıkıp kül olmuş milyarlarca liraya mı sevineyim? Sırf seçim malzemesi için yapılmış kötü bir arabanın neyine sevineyim birader?
    :d :d