drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf muhalif olduğu için, Togg batsa başarılı olacağından daha çok sevinecek insanlar var.
Neden siyasete çekiyorsunuz konuyu? Burada bir şirketin başarısızlığından bahsediliyor. Adam muhalif olarak konu açacak olsa togg'dan değil. Binlerce şehidimizin katilini ekranlara çıkaranlardan bahsederdi.