inceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem alan ödüyo hem almayan ödüyor yinede zarar ediyor işe bak
Bak sen şu işe.

Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet normal bir zarar. tüm parçalar üretilen ülkede olmazsa zaten vergiler ile araba 3 katı fiyatına satılır. vergi reformu ile tüm halka uygun fiyatlı satış yapılmazsa olucağı budur.
Dün bende benzer bu konudan açtım. Bir arkadaş parçaları %100 yerli dedi. Orda çalışan mimar arkadaşı bile vardı. Bak sen şu işe.