drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf muhalif olduğu için, Togg batsa başarılı olacağından daha çok sevinecek insanlar var.
Ben bir muhalif olarak soruyorum, togg batsa ki batması çok büyük olasılık, neyine sevineyim? Halkın cebinden çıkıp kül olmuş milyarlarca liraya mı sevineyim? Sırf seçim malzemesi için yapılmış KÖTÜ bir arabanın neyine sevineyim birader?