• 24-06-2024, 05:34:29
    #46
    Ordu gücümüzü yazıyorsunuz iyimser şekilde fakat Türk tarihinde bize hiç tek Dalan olmuş mu? Keşke tek başına Dalan olsa ister Rusya olsun ister çin olsun fark etmez ama maalesef tüm ülkeler toplanıp bize giriyorlar öyle olunca hangi askeri güç dayanır.
  • 24-06-2024, 07:34:32
    #47
    Geçen böyle bir konumaçtım kimse ciddiye almadı savaş çıksın ilk onları etiketliyecem.😊

    https://www.r10.net/off-topic/412551...konusu-mu.html
  • 24-06-2024, 08:41:52
    #48
    Bütün dünya orduları 3 yıldır imkanları ile savaş hazırlığı yapıyor.

    En büyük hazırlığı yapan ülkelerden biri de Türkiye..

    3. Dünya savaşı bence dünyanın sonu olmaz ama sonuna yakın bir durum olabilir. Klavyesi başında oturan çok büyük bir k ısım tepelerine düşecekleri ani bir bomba ile ölür giderler. En acısızı öyle olur umud ediyorum yoksa çoluk çocuk gıda ve her an ölme korkusu ile yaşamak ancak filistinli çocuk mücahitlerin yapabileceği bir şey biz başaramayız...
  • 24-06-2024, 09:14:08
    #49
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Türkiye'de bu kadar askeri araç görmedim. Sınıra yakın yerde köstence'de olduğum için sevkiyatları görüyorum hepsi tulcea bölgesine doğru gidiyor. Ukrayna sınırı yani
    Hocam bende Romanya vatandaşıyım köstenceyi iyi bilirim avrupanın en büyük nato üssü orası o yüzdendir.
  • 24-06-2024, 09:27:08
    #50
    @putin konuya
  • 24-06-2024, 10:39:41
    #51
    Evet o ünlü sözü yazıyorum arkadaşlar. SAVAŞŞŞ TÜRKÜN DÜĞÜNÜDÜRR.
  • 24-06-2024, 10:50:13
    #52
    Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ordu gücümüzü yazıyorsunuz iyimser şekilde fakat Türk tarihinde bize hiç tek Dalan olmuş mu? Keşke tek başına Dalan olsa ister Rusya olsun ister çin olsun fark etmez ama maalesef tüm ülkeler toplanıp bize giriyorlar öyle olunca hangi askeri güç dayanır.
    Dostum adamların olayı o zaten. Sen hiç Amerikanın tek başına bir yerle savaştığını duydun mu? Küçücük Gazze'ye bile 6, 7 ülke birleşti. Bunlar korkak tek bir şey yapamazlar. Önemli olan bizim Türk dünyasını birleştirmek
  • 24-06-2024, 11:16:33
    #53
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum adamların olayı o zaten. Sen hiç Amerikanın tek başına bir yerle savaştığını duydun mu? Küçücük Gazze'ye bile 6, 7 ülke birleşti. Bunlar korkak tek bir şey yapamazlar. Önemli olan bizim Türk dünyasını birleştirmek
    Küresel yapı dediğim gibi amerikayı terk etmek üzere. Çünkü amerika Kanada tarafında halk inanılmaz şekilde bir uyanış içinde. Bunu sağ olsun Türk medyası göstermiyor ama. İnsanlar Filistin için ayaklanmış durumda. Hal böyle olunca eski amerika halkı gibi uyuyan bir millet yok. O yüzden küresel yapı itaat ettireceği bir yere geçecektir. Dünyada en iyi ve en uysal halk şüphesiz ki çin halkı. Yeter ki bir şey söyle.

    O yüzden yuan, doları geçti diyebiliyoruz. Küresel yapı neredeyse para oradadır.

    Amerika bir sonra ki hamle olarak Türklerle iş birliği yapabilir. Sonuçta Türk dünyasının haritası ortada. Kurulacak bir turan birliğinde amerika ortak hareket etmek isteyebilir. Turan birliği bu arada kuruldu. Ne zaman ilan edilecek ona Türk aklı karar verecek.

    Hakan Fidanın dediği gibi. Bu antlaşmalardan ya harika bir barış çıkacak ya da savaş. Savaşı bu hususta engelleyecek tek güç Türkiye gibi gözüküyor. Çünkü bağlantılara bakar mısınız. Bir Rusya, bir çin, bir amerika. Yani zıt ülkeler. Adama sorarlar. Bu zıt ülkelerle sen ne konuştun diye. Oda Türk derin aklının bileceği iş

    Sizler yazıyorsunuz. Dayanamıyorum bende yazıyorum hocam. Bende öyle az buz yazamıyorum 😅
  • 24-06-2024, 11:35:16
    #54
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küresel yapı dediğim gibi amerikayı terk etmek üzere. Çünkü amerika Kanada tarafında halk inanılmaz şekilde bir uyanış içinde. Bunu sağ olsun Türk medyası göstermiyor ama. İnsanlar Filistin için ayaklanmış durumda. Hal böyle olunca eski amerika halkı gibi uyuyan bir millet yok. O yüzden küresel yapı itaat ettireceği bir yere geçecektir. Dünyada en iyi ve en uysal halk şüphesiz ki çin halkı. Yeter ki bir şey söyle.

    O yüzden yuan, doları geçti diyebiliyoruz. Küresel yapı neredeyse para oradadır.

    Amerika bir sonra ki hamle olarak Türklerle iş birliği yapabilir. Sonuçta Türk dünyasının haritası ortada. Kurulacak bir turan birliğinde amerika ortak hareket etmek isteyebilir. Turan birliği bu arada kuruldu. Ne zaman ilan edilecek ona Türk aklı karar verecek.

    Hakan Fidanın dediği gibi. Bu antlaşmalardan ya harika bir barış çıkacak ya da savaş. Savaşı bu hususta engelleyecek tek güç Türkiye gibi gözüküyor. Çünkü bağlantılara bakar mısınız. Bir Rusya, bir çin, bir amerika. Yani zıt ülkeler. Adama sorarlar. Bu zıt ülkelerle sen ne konuştun diye. Oda Türk derin aklının bileceği iş

    Sizler yazıyorsunuz. Dayanamıyorum bende yazıyorum hocam. Bende öyle az buz yazamıyorum 😅
    Bunlarda yetmiyor Türkiye şangay için alırsanız geliriz diyor hem nato hem şangay ülkedeki rahatlığa bak 😅😅