3. Dünya Savaşı loading....
83
●6.052
- 24-06-2024, 07:34:32Geçen böyle bir konumaçtım kimse ciddiye almadı savaş çıksın ilk onları etiketliyecem.😊
https://www.r10.net/off-topic/412551...konusu-mu.html - 24-06-2024, 08:41:52Bütün dünya orduları 3 yıldır imkanları ile savaş hazırlığı yapıyor.
En büyük hazırlığı yapan ülkelerden biri de Türkiye..
3. Dünya savaşı bence dünyanın sonu olmaz ama sonuna yakın bir durum olabilir. Klavyesi başında oturan çok büyük bir k ısım tepelerine düşecekleri ani bir bomba ile ölür giderler. En acısızı öyle olur umud ediyorum yoksa çoluk çocuk gıda ve her an ölme korkusu ile yaşamak ancak filistinli çocuk mücahitlerin yapabileceği bir şey biz başaramayız... - 24-06-2024, 09:14:08Hocam bende Romanya vatandaşıyım köstenceyi iyi bilirim avrupanın en büyük nato üssü orası o yüzdendir.WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2024, 10:50:13Dostum adamların olayı o zaten. Sen hiç Amerikanın tek başına bir yerle savaştığını duydun mu? Küçücük Gazze'ye bile 6, 7 ülke birleşti. Bunlar korkak tek bir şey yapamazlar. Önemli olan bizim Türk dünyasını birleştirmekFilozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2024, 11:16:33Küresel yapı dediğim gibi amerikayı terk etmek üzere. Çünkü amerika Kanada tarafında halk inanılmaz şekilde bir uyanış içinde. Bunu sağ olsun Türk medyası göstermiyor ama. İnsanlar Filistin için ayaklanmış durumda. Hal böyle olunca eski amerika halkı gibi uyuyan bir millet yok. O yüzden küresel yapı itaat ettireceği bir yere geçecektir. Dünyada en iyi ve en uysal halk şüphesiz ki çin halkı. Yeter ki bir şey söyle.WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yüzden yuan, doları geçti diyebiliyoruz. Küresel yapı neredeyse para oradadır.
Amerika bir sonra ki hamle olarak Türklerle iş birliği yapabilir. Sonuçta Türk dünyasının haritası ortada. Kurulacak bir turan birliğinde amerika ortak hareket etmek isteyebilir. Turan birliği bu arada kuruldu. Ne zaman ilan edilecek ona Türk aklı karar verecek.
Hakan Fidanın dediği gibi. Bu antlaşmalardan ya harika bir barış çıkacak ya da savaş. Savaşı bu hususta engelleyecek tek güç Türkiye gibi gözüküyor. Çünkü bağlantılara bakar mısınız. Bir Rusya, bir çin, bir amerika. Yani zıt ülkeler. Adama sorarlar. Bu zıt ülkelerle sen ne konuştun diye. Oda Türk derin aklının bileceği iş
Sizler yazıyorsunuz. Dayanamıyorum bende yazıyorum hocam. Bende öyle az buz yazamıyorum 😅 - 24-06-2024, 11:35:16Bunlarda yetmiyor Türkiye şangay için alırsanız geliriz diyor hem nato hem şangay ülkedeki rahatlığa bak 😅😅serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
