• 24-06-2024, 02:22:14
    #1
    Geçen seneden beri Romanya'ya gelip gidiyorum. Bu sene kafa dinlemek için (İstanbul'daki stresten uzaklaşmak amaçlı) geçici yerleştim.

    Geldiğimden beri çok büyük askeri hareketlilik var. Üstelik bu hareketlilik Romanya ordusuna ait değil zaten çok bir şey de yok ordu olarak Romanya'da. Hepsi NATO araçları. Alman, Amerikan, Fransız bayraklı. 2002'den beri bu ülkenin vatandaşıyım gelip giderim kalmam çok ama hiç böyle bir şey görmedim. Üstelik Polonya'da öyle sınır bölgelerinde olan arkadaşlar varsa yazsın.

    Amerika kafaya taktı bunları savaşa sokacak. NATO ülkesi olması sebebi ile Türkiye'yi de yakından ilgilendiriyor çünkü mecbur Türkiye'de girecek. Tavsiyem Dolar, Euro'dan çıkın altına geçmek akıllıca olabilir (YTD)

    Geçen ay korkmayın ordu sağlam semineri verdiler





  • 24-06-2024, 02:29:28
    #2
    İşgalci abd, rusya uğruna avrupa ülkelerini mahvedecek. Resmen gaza getirip, 3-5 kuruş verip hepsini savaşa sokma derdinde.
  • 24-06-2024, 02:30:04
    #3
    3. dünya savaşının zaten içindeyiz hocam yani loading kısmını geçeli yıllar oluyor artık savaşların şekli farklılaştı olay sadece o

    bu arada yatırım tavsiyesi vermişsiniz orayı editle istersen ilerde sorun çıkartmasın.
  • 24-06-2024, 02:30:21
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Putinden bir hamle bekliyoruz.
  • 24-06-2024, 02:31:09
    #5
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşgalci abd, rusya uğruna avrupa ülkelerini mahvedecek. Resmen gaza getirip, 3-5 kuruş verip hepsini savaşa sokma derdinde.
    Ben Türkiye'de bu kadar askeri araç görmedim. Sınıra yakın yerde köstence'de olduğum için sevkiyatları görüyorum hepsi tulcea bölgesine doğru gidiyor. Ukrayna sınırı yani
  • 24-06-2024, 02:31:45
    #6
    Ukrayna'ya desteği Romanya üzerinden yapıyorda olabilirler. Sonuçta bir ülkenin topraklarını kullanmaları gerek.
  • 24-06-2024, 02:31:56
    #7
    livewarwatch.com domaini isteyene satarım savaşı canlı izleyebileceğiniz verilerin toplandığı bir site olabilir
  • 24-06-2024, 02:33:28
    #8
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ukrayna'ya desteği Romanya üzerinden yapıyorda olabilirler. Sonuçta bir ülkenin topraklarını kullanmaları gerek.
    NATO bayrakları ile yapmazlar bunlar savunma amaçlı
  • 24-06-2024, 02:33:41
    #9
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Türkiye'de bu kadar askeri araç görmedim. Sınıra yakın yerde köstence'de olduğum için sevkiyatları görüyorum hepsi tulcea bölgesine doğru gidiyor. Ukrayna sınırı yani
    İnat, kibir sarhoşluğu yüzünden olan avrupa halkına olacak. Bekleyip görecez.