3. dünya savaşının zaten içindeyiz hocam yani loading kısmını geçeli yıllar oluyor artık savaşların şekli farklılaştı olay sadece o

bu arada yatırım tavsiyesi vermişsiniz orayı editle istersen ilerde sorun çıkartmasın.