Bütün dünya orduları 3 yıldır imkanları ile savaş hazırlığı yapıyor.
En büyük hazırlığı yapan ülkelerden biri de Türkiye..
3. Dünya savaşı bence dünyanın sonu olmaz ama sonuna yakın bir durum olabilir. Klavyesi başında oturan çok büyük bir k ısım tepelerine düşecekleri ani bir bomba ile ölür giderler. En acısızı öyle olur umud ediyorum yoksa çoluk çocuk gıda ve her an ölme korkusu ile yaşamak ancak filistinli çocuk mücahitlerin yapabileceği bir şey biz başaramayız...