WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Türkiye'de bu kadar askeri araç görmedim. Sınıra yakın yerde köstence'de olduğum için sevkiyatları görüyorum hepsi tulcea bölgesine doğru gidiyor. Ukrayna sınırı yani
Hocam bende Romanya vatandaşıyım köstenceyi iyi bilirim avrupanın en büyük nato üssü orası o yüzdendir.