• 09-03-2007, 15:23:29
    #1
    Misafir
    Arkadaslar walla her gün format atacak hale geldik

    Heryer virüs doluTabi insan bilemiyor trojan olup olmadıgını sitede veya programda bu virüs olayı iyice yaygınlastı
  • 09-03-2007, 16:11:00
    #2
    formattan sonra sistemi kur programlarını kur virüs firewall vs ayarları yap güncelle

    ghost ile dvd ye yedek al.

    istediğin zaman 15 dk da yedeğe geri dönsün pc.
  • 09-03-2007, 16:14:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bende bıktım :s pc yeni Olduğu hâLde sapıtıyor. daha yeni format attım.biLgisayarı kapatıyorum normaL. ama açıLırken hata dior. Mavi ekran çıkıyor.bişiLeri sayıdırıp duruor :s
  • 09-03-2007, 16:19:22
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    harbiden de son günlerde bu virüs olayları yaygınlaştı ...
    nerdeyse haftada birkez pcyi formatlar oldum...
  • 09-03-2007, 16:20:42
    #5
    Misafir
    Format atmakla kalmayıp pili çıkarıyom 10-15 içinde pil unutuyo herşeyi

    Buda virüsü çıkarmak için birebir çözüm
  • 09-03-2007, 16:22:26
    #6
    pili çıkarmanın virtüsleri temizlemeye bi faydası olmaz kardeşm...
  • 09-03-2007, 16:25:54
    #7
    Misafir
    _D.m.X_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pili çıkarmanın virtüsleri temizlemeye bi faydası olmaz kardeşm...
    Hayır oluyor pcyi unutuyor ve ondan sonra format attınmı baba gibi oluyo ama 1 saat sonra gene virüs bulasıyo

    En iyisi spyware doctor
  • 09-03-2007, 16:41:46
    #8
    Misafir
    HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır evimde bilgisayar var. Şu an kullandıgım bilgisayar. Genelde 2/3 günde bir kapatıp, 5 dk sonra açıyorum. O derece kullanımda yani. Henuz hic format atmadım Hic formata ihtiyacım olmadı, olsa da, format atmayı bilmiyorum zaten

    Bu arada, 2/3 ayda bir herhangi bir antivirus programı denk gelirse kurup taratıyorum bilgisayarı. Birseyler varsa siliyorum. Sonra antivirus programını kaldırıyorum

    Temiz internet kullanıcısıyım canım
    Maşallah ne diyelim
  • 09-03-2007, 16:42:25
    #9
    Üyeliği durduruldu
    antivirüs ne iyi bişemi ? benim yok pc kasan bişe ama pzt si format atcam bütün programları kurup güzelde bi güvenlik ile virüslerin pc ye girip kartlardan uzak durmasını saglıycam