bende bıktım :s pc yeni Olduğu hâLde sapıtıyor. daha yeni format attım.biLgisayarı kapatıyorum normaL. ama açıLırken hata dior. Mavi ekran çıkıyor.bişiLeri sayıdırıp duruor :s
2 yıldır evimde bilgisayar var. Şu an kullandıgım bilgisayar. Genelde 2/3 günde bir kapatıp, 5 dk sonra açıyorum. O derece kullanımda yani. Henuz hic format atmadım Hic formata ihtiyacım olmadı, olsa da, format atmayı bilmiyorum zaten
Bu arada, 2/3 ayda bir herhangi bir antivirus programı denk gelirse kurup taratıyorum bilgisayarı. Birseyler varsa siliyorum. Sonra antivirus programını kaldırıyorum
antivirüs ne iyi bişemi ? benim yok pc kasan bişe ama pzt si format atcam bütün programları kurup güzelde bi güvenlik ile virüslerin pc ye girip kartlardan uzak durmasını saglıycam