bende bıktım :s pc yeni Olduğu hâLde sapıtıyor. daha yeni format attım.biLgisayarı kapatıyorum normaL. ama açıLırken hata dior. Mavi ekran çıkıyor.bişiLeri sayıdırıp duruor :s