bios pili diyor galiba.
bios piliyle virüsün ne alakası varki.
bende 4 sene önce norton antivirüs yüklemiştim. o zaman 64 mb ram vardı

o kadar yavaşladıki xp bilgisayar açılmıyordu. onun için formatladım yavaşlık yüzünden.

O gün bugündür hiç anti-virüs kullanmadım. ama ad-aware hijack filan kullanıyorum