bios pili diyor galiba.
bios piliyle virüsün ne alakası varki.
bende 4 sene önce norton antivirüs yüklemiştim. o zaman 64 mb ram vardı
o kadar yavaşladıki xp bilgisayar açılmıyordu. onun için formatladım yavaşlık yüzünden.
O gün bugündür hiç anti-virüs kullanmadım. ama ad-aware hijack filan kullanıyorum