2 yıldır evimde bilgisayar var. Şu an kullandıgım bilgisayar. Genelde 2/3 günde bir kapatıp, 5 dk sonra açıyorum. O derece kullanımda yani. Henuz hic format atmadım

Hic formata ihtiyacım olmadı, olsa da, format atmayı bilmiyorum zaten
Bu arada, 2/3 ayda bir herhangi bir antivirus programı denk gelirse kurup taratıyorum bilgisayarı. Birseyler varsa siliyorum. Sonra antivirus programını kaldırıyorum
Temiz internet kullanıcısıyım canım