• 29-05-2009, 22:39:41
    #46
    kadının hiç orjinde erkek olduğu belli değil ha

    webmaster da cidden tam tipmiş karikatürden fırlamış sanki

    allah akıl fikir versin insanlara.
  • 29-05-2009, 23:12:16
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Tanımamak elde mi? Bir sürü tanıdığım kızdan daha güzelmiş.

    KopRuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu cindy i tanıyorum kendisi çok ünlüydü Fakat webmaster arkadaş kendine yazık etmiş.
  • 29-05-2009, 23:14:33
    #48
    Sanırım bende tanıyorum ama yinede yanılıyor olabilirim
  • 29-05-2009, 23:24:13
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar KURAN-I KERİM de şu yazıyor :
    Alıntı
    Bunun üzerine Allah, kardeşinin ölüsünü nasıl gözlerden saklayacağını göstermek üzere ona toprağı eşeleyen bir karga gönderdi. "Kardeş katili, eşinen kargayı görünce "Yazık bana, şu karga kadar olup kardeşimin cesedini gömemiyor muyum?" dedi ve arkasından ettiğine pişman olanlardan oldu.
  • 29-05-2009, 23:50:15
    #50
    Üyeliği durduruldu
    @beyzade

    o webmaster olan şahsiyet senin arkadaşın heralde.Saçmaladığının farkına sonradan varmışsındır kesin.

    @PowerTurk

    siz bunu yapan birine insanlık sıfatını yakıştırıyormusunuz.
  • 30-05-2009, 00:19:50
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Webmaster'ı ALLAH Kurtarsın inşallah biter cezası.
    Travestiyide ALLAH bildiği gibi yapar inşallah.
  • 30-05-2009, 00:21:56
    #52
    ps filandır demiş arkadaşın birisi,daha önce bende hadi *** oradan bu mu travesti dedigim kişiler oldu.bagzıları gerçekden de normal biçok kadından daha kadınsı oluyor.istanbulda bunun gibi bitanesine sarkmıştı bi arkadaşım
  • 30-05-2009, 00:27:50
    #53
    Üyeliği durduruldu
    böyle webmasterlerde var demek
  • 30-05-2009, 00:28:53
    #54
    Başlık benim garibime gitti neden webmaster vurgulaması yapılmış ki? Adam memur olsaydı memur cinayeti mi denecekti? Yada webmasterların cinayet işlemesi mi çok garip ki webmaster cinayeti denmiş? Sanki öldürülen kişinin evine sadece webmasterlar giriyormuş gibi öldüren kişi site yapacağım diyerek eve girmek için bahane uydurmuş gibi hava verilmiş. Ne bileyim garipsedim.

    Kimin nereye gideceğini ne kadar sevabı ne kadar günahı olduğunu kimse bilemez ama yaşadığı hayat tarzından dolayı öldürülen kişinin Allah yardımcısı olsun. O kadar günahın nasıl hesabını verecek