• 29-05-2009, 21:43:38
    #37
    allah cezanızı versin sabahtan beri yorumlara gülüyorum
  • 29-05-2009, 21:53:42
    #38
    Datab0y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tipe baksana webmaster'dan çok herşeye benziyor
    Suratla hiç anlaşılmıyo yaw
  • 29-05-2009, 21:56:33
    #39
    Bilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimler fotoshop'dur canım!
    Yoksa travesti dediğin böyle mi olur? Biraz erkeğe benzesin, kesin photoshop. (Çoğunun böyle bir avradım olsun, dünya kadar borcum olsun diyeceği tipten valla)

    Allah rahmet eylesin, yine de!
    De o zaman çünki ps değil.
  • 29-05-2009, 22:01:28
    #40
    EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel milletin web sayfasını tasarlıyomuşsun işte resmen para kazanıyosun öldürerek almana ne gerek vardı ? Gerizekalı herif.. (çocuğu varmıydı acaba ölen şahsın?)

    Travestininmi çocugu olucak?
  • 29-05-2009, 22:08:16
    #41
    Üyeliği durduruldu
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    travestiyi öldüren webmaster arkadaş yazık etmiş kendiine.Allah bizim başımıza böyle olaylar vermez inşallah.
    niye versin arkadaşım sende mi travestilere site yapıyosun töbe töbe İlk defa bir katilin arkasından böyle birşey söylendiğini gördüm
  • 29-05-2009, 22:09:00
    #42
    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Travestininmi çocugu olucak?
    https://www.r10.net/1058753797-post10.html

    yanlışlıkla yazdığını söylemiş.

    950 TL için öldürmüş. vay be..
  • 29-05-2009, 22:13:18
    #43
    orjinal kasınmı yoksa tro mu hiç belli olmuyor
    Adam para alamıyorum bari onu alayım demiş
  • 29-05-2009, 22:19:24
    #44
    Madem paraya ihtiyacın var neden ilişki karşılığı yapıyorsun siteyi oda ilginçmiş
    Burdaki yorumlarda birbirinden ilginç (:
  • 29-05-2009, 22:23:46
    #45
    Bu herif web sitesini para karşılığı değil travesti ile ilişki karşılığı yapmış.
    Bu adama webmaster denmez zaten açıkça bir ibn... bence...
    Gerçi o sıfat bile insana özgü.
    15 bin lira kredi kartı borcu için adam öldürene ben insan bile demem.
    Şerefsiz herif borcunu ödeyemiyorsa kendini öldürseydi başkasının canına kıyacağına.
    Ölenin borcunu siliyorlar zaten.