• 30-05-2009, 01:07:53
    #64
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farzetki arkadaşım ya da akrabam ya da yiğenim ya da benim. Sen kendin Brad Pitt gibi birisi misin de Allah'ın yarattığı bir kulu aşşağılama hakkını kendinde buluyorsun. Kimsin sen ? Seni yaratan sana böyle bir hak vermiş mi ? Sen kendin mi seçtin tipini, ya da o kendimi seçti tipini ? Saçmalayan sensin çünkü mantıklı düşünemiyorsun. Koy resmini senin tipine de bakalım, sen de ne tipi var söyleyelim.
    İşlediği suçu savunduğum falan yok, konuyu oraya buraya çekmeye çalışmayın. Ama senin bir insanı aşşağılamaya hakkın yok.
    Herkes de imam olmuş fetva veriyor. Allahın katilini savunmak sana mı düştü? İster Bradd Pitt olsun ister hilkat garibesi önünde sonunda bir tarvesti ile yatıp sırtına bıçak saplayan bir canavar. Allah'ın yarattığını sorgulamayalım da Allah bu şerefsizi adam öldürsün diye mi yaratmış, travesti ile yatsın diye mi yaratmış? Hem Allahın her yarattığı güzel midir sevilmeli midir? Böceği de Allah yaratmıştır domuzu da...

    Önüne gelen Allah Kitap diye ahkam kesmeye başladı bu forumda. Her konuya bir ayet, bir hadis yapıştıranları geçtim artık 18 yaşında çocuklar fetva vermeye başladı. Webmaster forumu mu ilmihal mi belli değil burası. Allah sonumuzu hayır eylesin.
  • 30-05-2009, 01:09:34
    #65
    1) Burada hiç kimsenin kimseyi yargılamaya hakkı yok. Herşeyin hesabı zaten öteki tarafta sorulacak.

    2) Biz katilden konuşuyorduk konuyu sen travestiye çevirdin.

    3) Bu konu gene aynı yere gidecek o yüzden yazıyorum, ben burada o insanların yaptığı şeyleri savunmuyorum. Sadece şunu belirtmek istiyorum, hiçkimsenin o insanları aşşağılamaya hakkı yok. Ha bu seferde sen öyle misin, böyle misin muhabbeti açılacaktır. O kadar merak ediyorsan gel de göstereyim.

    @digiklan ;

    Evet yaşım 18, ama bu senin benden daha bilgili veya daha zeki olduğunu göstermez. Ben savunmuyorum hala bunu anlamıyorsunuz çünkü Allah sizin kapasitenizi o kadar yaratmış. Onu sorgulamıyorlar burada, resmen insanların tipleriyle dalga geçmekteler.

    +

    Ne haliniz varsa görün beni hiç tınlamaz, ben üzerime düşeni yapıp uyarmam gereken kişiyi uyardım benim vicdanım rahat. Ama unutmayın ki yapılan her yanlış hareketin de cezasını çekeceğiz. Ona göre önce DÜŞÜNÜN sonra yazın.
  • 30-05-2009, 01:17:38
    #66
    arkadaşlar insanların görüşünüşüyle kılık kıyafetiyle tipiyle saçıyla vb. şeylerle dalga geçilmez ve bunlardan dolayı hiçbir insan yargılanamaz.. siz eğer bunları yargılıyorsanız demekki insanlığı her insanla konuşmayı iletişime geçmeyi veya her insana yardımcı olmayı sevmiyorsunuz?

    ben tabiki suçluyu vs savunmuyorum kimseyi ama insanların tipine bakarak görüş bildirmek doğru olmaz.
  • 30-05-2009, 01:28:09
    #67
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @digiklan ;
    Evet yaşım 18, ama bu senin benden daha bilgili veya daha zeki olduğunu göstermez. Ben savunmuyorum hala bunu anlamıyorsunuz çünkü Allah sizin kapasitenizi o kadar yaratmış. Onu sorgulamıyorlar burada, resmen insanların tipleriyle dalga geçmekteler.
    +
    Ne haliniz varsa görün beni hiç tınlamaz, ben üzerime düşeni yapıp uyarmam gereken kişiyi uyardım benim vicdanım rahat. Ama unutmayın ki yapılan her yanlış hareketin de cezasını çekeceğiz. Ona göre önce DÜŞÜNÜN sonra yazın.
    İyi ki varsın beyzade sen olmasan biz nasıl hatırlayacağız ahireti Allahı?!

    Sen 18 yaşında kendini ermiş derviş falan sanmaya başlamışsın. Senden daha bilgiliyim ya da zekiyim demedim. Lakin 18 yaşında fetva vermeye kalkan adama gülerim...

    Allah bizim kapasitemizi bu kadar yaratmış, yetmediği yerde destek olasın diye de seni yaratmış. Ama terzi söküğünü dikemez herhalde.
    Çünkü bizi bu kadar ahlak dersi veren adamın önceki mesajındaki

    Alıntı
    Ha bu seferde sen öyle misin, böyle misin muhabbeti açılacaktır. O kadar merak ediyorsan gel de göstereyim.
    kısım çok dikkatimi çekti. Sen ona buna ders vereceğine aynaya bak kendini düzelt önce.
  • 30-05-2009, 01:40:22
    #68
    Konunun ömrü git gide kısalıyo): kilitlenir yakında.
  • 30-05-2009, 01:43:06
    #69
    TReX sırf sen tatmin olasın diye siliyorum mesajımı sen konuş burda oke.
  • 30-05-2009, 01:51:33
    #70
    Üyeliği durduruldu
    anladığım kadarıyla burdaki çoğu webmaster bu travestiyi tanıyo galiba hayırlı işler.
    bu travestiyi tanımak marifetmiş gibi anlatanlara sadece gülüyorum.Ayrıca bu katilede neden acıyorsunuz hala anlamadım.Sırf webmaster diye adi bir katili mi savunuyorsunuz?
  • 30-05-2009, 01:53:36
    #71
    Travestiyede benzemiyor ama garip :S
  • 30-05-2009, 01:57:41
    #72
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum, hala webmaster'ı Allah kurtarsın diyorsun.
    Adamın yaptıklarını okumadın galiba neyse.
    Hocam konuyu okudum ama huyum cezaevine düşen düşmanım bile ALLAH Kurtarsın derim