Başlık benim garibime gitti neden webmaster vurgulaması yapılmış ki? Adam memur olsaydı memur cinayeti mi denecekti? Yada webmasterların cinayet işlemesi mi çok garip ki webmaster cinayeti denmiş? Sanki öldürülen kişinin evine sadece webmasterlar giriyormuş gibi öldüren kişi site yapacağım diyerek eve girmek için bahane uydurmuş gibi hava verilmiş. Ne bileyim garipsedim.

Kimin nereye gideceğini ne kadar sevabı ne kadar günahı olduğunu kimse bilemez ama yaşadığı hayat tarzından dolayı öldürülen kişinin Allah yardımcısı olsun. O kadar günahın nasıl hesabını verecek