• 17-12-2005, 11:46:57
    #55
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    Monarch, yaşlı sadece bir örnekti. Tercih mercih ayağına yatma.
    Biri gelip sana kalk lan ben oturacam derse sen kalkarmıydın ?

    neyse gelelim konuya
    İstanbulun gezilecek görülecek çok yeri var. Ama yaşarken hırsız, kapkaççı, gece dolaşamıyorsun. Sokaklar dar, trafik sıkıntısı. Ankara'da ise trafik fazla değil, gece 4'de dolaş dışarıda birşey olmuyor.


    " İstanbul'da gez, Ankara'da yaşa "
    bende şöyle nokta koyıyım ve bırakıyım çıkıcam çıkamıyorum


    istanbulun en çok gecelerini severim gece alemi dğeil yanlış anlamayın o tip biri dğeilim gece oluşan manzarasını. ama sen gidipte gece gece dolapdere ye inersen kaşınmış olurusn şimdiye kadar çok şükür başıma o tip bir olay gelmedi yuruduğun yeri bileceksin..
    neyse ben kaçtım anlaştık sonunda
  • 17-12-2005, 11:47:55
    #56
    Üyeliği durduruldu
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    Ne alakası var.
    Köyde yaşamak ve rahat yaşamak
    Şehirde yaşamak ve rahat yaşamak

    İki kavramı karşılaştır. İkisi arasında git gel. Kararını ölç biç. Saçmaladığının farkına varamazsan ben bu neti bırakacağım. Köy ile şehiri karşılaştırıyosun
    @istanbul'lular Kalsin istanbul'da herkes Halinden Memnun.
    @Ankara'lılarda memnun valla ben samsun'luyum ama ankara gibi memleket görmedim abi yok =) Samsun'un da kizlari güzeldir hani ondan burdayim :P
  • 17-12-2005, 11:48:20
    #57
    Misafir
    Bu istanbul ankara tartışmalarında en çok sevdiğim noktada bu.
    Kavga çıkmıyor tatlı tatlı atışıyoruz
  • 17-12-2005, 11:48:41
    #58
    istanbulu oturduğun yerden kaldırıp atan birileri var olarak tanıdıysan hiç konuşmayalım sen boyun eğen bi tipsen ben napıyım istanbulda dğeil heryerde karşına çıkar öyleleri sen cevabını vermesini bileceksin
  • 17-12-2005, 11:48:53
    #59
    Üyeliği durduruldu
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    Ne alakası var.
    Köyde yaşamak ve rahat yaşamak
    Şehirde yaşamak ve rahat yaşamak

    İki kavramı karşılaştır. İkisi arasında git gel. Kararını ölç biç. Saçmaladığının farkına varamazsan ben bu neti bırakacağım. Köy ile şehiri karşılaştırıyosun



    Evet hiç öyle demezler istanbulda, direk gelip seni koltuktan kaldırıp fırlatırlar
    Asıl sen saçmaladığının farkıdamısın Istanbulla Ankara ne yönden aşık atacak
    +
    Köyü bıraktım, gel Yozgat'ta yaşa orasıda il kapkaç yok,hırsızlık yok madem bunlardan çekiniyorsun
  • 17-12-2005, 11:49:47
    #60
    Misafir
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    Asıl sen saçmaladığının farkıdamısın Istanbulla Ankara ne yönden aşık atacak
    +
    Köyü bıraktım, gel Yozgat'ta yaşa orasıda il kapkaç yok,hırsızlık yok madem bunlardan çekiniyorsun
    Yozgatta gezilecek kaç yer sayarsın bana ?

    MrManson adlı üyeden alıntı:
    oo balık lafı ağır oldu

    Istanbulda balığı taze alırsınız ( bende tekne var yazın kendi balığımı kendim tutarım) , daha 1 saat önce suda yüzüyordu o balık ama 1 saat sonra sofranızda , o tazeliğiyle. Rakınızın yanında.
    Sus manson. Siz bizden daha geç giriyorsunuz güne
  • 17-12-2005, 11:52:57
    #61
    Üyeliği durduruldu
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    Yozgatta gezilecek kaç yer sayarsın bana ?
    Çık çarşısına dolaş gez,madem rahatlıktan bahsediyorsun rahatlık uğruna Istanbul gibi bir yeri değişebiliyorsun,Yozgat'ta yeter o zaman sana..

    Ben ne Istanbul'da da oldum Ankara'da da gördüm/ölçtüm/biçtim tarafsızım ne Ankara'da yaşıyorum ne Istanbul'da Manisa'da yaşıyorum yani son derece tarafsızım ve Istanbul'un yerini tutacak il göremiyorum Türkiye'de.
  • 17-12-2005, 11:57:19
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'nin yanında buna Türk Cumhuriyeti + Avrupa + Amerika'da içinde..
    Yeryüzü'nün ünlü Paris'i bile Istanbul'un yerini tutamaz. Paris'i gördümmü ben ) Hayır görmedim nerden biliyorum Kız Kulesi'nin resmine baktığımda ''ah,ah şimdi orda olmak vardı'' diyorum ama Eyfel Kulesi'nin resmine baktığımda içimden öyle bişey söylemek gelmiyor

    Bu işler boş işler,ıstanbul hepinizi dişler
  • 17-12-2005, 11:58:31
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    Çık çarşısına dolaş gez,madem rahatlıktan bahsediyorsun rahatlık uğruna Istanbul gibi bir yeri değişebiliyorsun,Yozgat'ta yeter o zaman sana..

    Ben ne Istanbul'da da oldum Ankara'da da gördüm/ölçtüm/biçtim tarafsızım ne Ankara'da yaşıyorum ne Istanbul'da Manisa'da yaşıyorum yani son derece tarafsızım ve Istanbul'un yerini tutacak il göremiyorum Türkiye'de.
    Yih yih Dogru Diyon Dibe Çöken bi MetropoL , Büyüdükce Batan Bir Sehir.. Ama napalim Fatih Sultan Mehmet (H.z.) Dedigi Gibi : " Ya Ben Bu Şehrin Olucam Ya Bu Şehir Benim " Biz o şehrin olduk o bizim degil.