GmnD adlı üyeden alıntı:
bende şöyle nokta koyıyım ve bırakıyım çıkıcam çıkamıyorumistanbulun en çok gecelerini severim
gece alemi dğeil yanlış anlamayın o tip biri dğeilim gece oluşan manzarasını. ama sen gidipte gece gece dolapdere ye inersen kaşınmış olurusn
şimdiye kadar çok şükür başıma o tip bir olay gelmedi yuruduğun yeri bileceksin..neyse ben kaçtım anlaştık sonunda
tatlı tatlı atışıyoruz
sen boyun eğen bi tipsen ben napıyım istanbulda dğeil heryerde karşına çıkar öyleleri sen cevabını vermesini bileceksin