Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
Çık çarşısına dolaş gez,madem rahatlıktan bahsediyorsun rahatlık uğruna Istanbul gibi bir yeri değişebiliyorsun,Yozgat'ta yeter o zaman sana..

Ben ne Istanbul'da da oldum Ankara'da da gördüm/ölçtüm/biçtim tarafsızım ne Ankara'da yaşıyorum ne Istanbul'da Manisa'da yaşıyorum yani son derece tarafsızım ve Istanbul'un yerini tutacak il göremiyorum Türkiye'de.
Yih yih Dogru Diyon Dibe Çöken bi MetropoL , Büyüdükce Batan Bir Sehir.. Ama napalim Fatih Sultan Mehmet (H.z.) Dedigi Gibi : " Ya Ben Bu Şehrin Olucam Ya Bu Şehir Benim " Biz o şehrin olduk o bizim degil.