GmnD adlı üyeden alıntı:
Monarch, yaşlı sadece bir örnekti. Tercih mercih ayağına yatma.
Biri gelip sana kalk lan ben oturacam derse sen kalkarmıydın ?

neyse gelelim konuya
İstanbulun gezilecek görülecek çok yeri var. Ama yaşarken hırsız, kapkaççı, gece dolaşamıyorsun. Sokaklar dar, trafik sıkıntısı. Ankara'da ise trafik fazla değil, gece 4'de dolaş dışarıda birşey olmuyor.


" İstanbul'da gez, Ankara'da yaşa "
bende şöyle nokta koyıyım ve bırakıyım çıkıcam çıkamıyorum


istanbulun en çok gecelerini severim gece alemi dğeil yanlış anlamayın o tip biri dğeilim gece oluşan manzarasını. ama sen gidipte gece gece dolapdere ye inersen kaşınmış olurusn şimdiye kadar çok şükür başıma o tip bir olay gelmedi yuruduğun yeri bileceksin..
neyse ben kaçtım anlaştık sonunda