• 29-12-2008, 01:21:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    gecmiş olsun
    henuz listede yok
    Son Depremler
  • 29-12-2008, 01:22:18
    #11
    CNN 5,2 diyor.
  • 29-12-2008, 01:22:44
    #12
    gökçeada kuzeyinde 5.2 büyüklüğündeymiş
  • 29-12-2008, 01:24:09
    #13
    Geçmiş olsun...
    Ege denizinde deprem - Hürriyet
  • 29-12-2008, 01:24:24
    #14
    deprem çok ürkütücü bir olay.insan ilk etapta anlayamıyor.uğultu oluyor sonra sarsılıyor yer ayaklarının altından kayıyor Allah korusun bizi,herkesi,ülkemizi.Felaketten ve faciadan.İnşallah öylesine sıradan bir yer hareketidir.Tetiklemez başka fayları.
  • 29-12-2008, 01:26:52
    #15
    Magnitude 5.0 - AEGEAN SEA
  • 29-12-2008, 01:27:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Benim kız arkadaş denizlide o da kaç gündür deprem oluyor diyordu...
    şimdi ise telefonu açmıyor ... endişelenmeye başladım....

    Of
  • 29-12-2008, 01:27:39
    #17
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deprem çok ürkütücü bir olay.insan ilk etapta anlayamıyor.uğultu oluyor sonra sarsılıyor yer ayaklarının altından kayıyor Allah korusun bizi,herkesi,ülkemizi.Felaketten ve faciadan.İnşallah öylesine sıradan bir yer hareketidir.Tetiklemez başka fayları.
    o anki korku zaten başka birşeyde yok,yani anlatılamaz bir korku aslında,yaşamla ölüm arasındaki ince cizgi bence.Allah herkesi korusun.
  • 29-12-2008, 01:30:15
    #18
    siddetli bir deprem oldugu duyumunu aldim arkadaslar dogrumudur acaba?