Konu
Deprem
29-12-2008, 01:24:24
#14
teknohaberci
deprem çok ürkütücü bir olay.insan ilk etapta anlayamıyor.uğultu oluyor sonra sarsılıyor yer ayaklarının altından kayıyor
Allah korusun bizi,herkesi,ülkemizi.Felaketten ve faciadan.İnşallah öylesine sıradan bir yer hareketidir.Tetiklemez başka fayları.