deprem çok ürkütücü bir olay.insan ilk etapta anlayamıyor.uğultu oluyor sonra sarsılıyor yer ayaklarının altından kayıyor Allah korusun bizi,herkesi,ülkemizi.Felaketten ve faciadan.İnşallah öylesine sıradan bir yer hareketidir.Tetiklemez başka fayları.