teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
deprem çok ürkütücü bir olay.insan ilk etapta anlayamıyor.uğultu oluyor sonra sarsılıyor yer ayaklarının altından kayıyor Allah korusun bizi,herkesi,ülkemizi.Felaketten ve faciadan.İnşallah öylesine sıradan bir yer hareketidir.Tetiklemez başka fayları.
o anki korku zaten başka birşeyde yok,yani anlatılamaz bir korku aslında,yaşamla ölüm arasındaki ince cizgi bence.Allah herkesi korusun.