Deprem - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem
23
●
1.421
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Deprem
1
2
3
29-12-2008, 01:11:35
#1
santos
Yer çanakkale 5 dk önce çok fena sallandık
29-12-2008, 01:12:45
#2
berlin36
gecmis olsun bisey yok dimi
29-12-2008, 01:14:24
#3
Labidu
Misafir
29 aralik 2008 istanbul depremi
29-12-2008, 01:16:02
#4
gangan
İzmir/Karşıyakadan da hissedilmiş deprem.
geçmiş olsun umarım birşey yoktur
29-12-2008, 01:16:22
#5
santos
Birşey yok diye ümit ediyorum. 6ya yakındı sanırım şiddeti.
29-12-2008, 01:17:54
#6
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
İstanbulda hissedilmedi sanırım, bende hissetmedim depremi.
geçmiş olsun hepimize..
29-12-2008, 01:18:17
#7
hackxien
geçmiş olsun ben bir şey hissetmedim ama içim sıkılıyordu bugün..
29-12-2008, 01:21:06
#8
hun
Üyeliği durduruldu
Geçmiş olsun, Ankara'dan hissedilmemiştir.
29-12-2008, 01:21:12
#9
berlin36
ajanslar henüz haber gecmedi ... insallah birsey yoktur
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler