• 29-12-2008, 01:11:35
    #1
    Yer çanakkale 5 dk önce çok fena sallandık
  • 29-12-2008, 01:12:45
    #2
    gecmis olsun bisey yok dimi
  • 29-12-2008, 01:14:24
    #3
    Misafir
    29 aralik 2008 istanbul depremi
  • 29-12-2008, 01:16:02
    #4
    İzmir/Karşıyakadan da hissedilmiş deprem.

    geçmiş olsun umarım birşey yoktur
  • 29-12-2008, 01:16:22
    #5
    Birşey yok diye ümit ediyorum. 6ya yakındı sanırım şiddeti.
  • 29-12-2008, 01:17:54
    #6
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    İstanbulda hissedilmedi sanırım, bende hissetmedim depremi.

    geçmiş olsun hepimize..
  • 29-12-2008, 01:18:17
    #7
    geçmiş olsun ben bir şey hissetmedim ama içim sıkılıyordu bugün..
  • 29-12-2008, 01:21:06
    #8
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun, Ankara'dan hissedilmemiştir.
  • 29-12-2008, 01:21:12
    #9
    ajanslar henüz haber gecmedi ... insallah birsey yoktur