Tepeli esti
5
●103
- 09-02-2021, 04:26:49fox aşırı solcu fakat seviyorum en azından allaha şükür doğru konuşabilen tek bir kanal kaldı türkiyede
algı operasyonu üst seviyede senelerdir
televizyon izlemiyorum o yüzden
SanalDavetiye bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 09-02-2021, 04:52:34Üyeliği durdurulduYeni medyada bile ne var ne yok susturuluyor, bpt vardı güncel takip ettiğimiz. susturdular, biz de susturduk artık onu bile takip etmiyoruz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2021, 10:41:13Bpt yeni hesap açtıSanalDavetiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2021, 12:02:47Dünkü yayında bayağı coştu açıkçası ve twitterde gündem oldu son 3-4 yıldır iktidara destek verenlerde belirli bir yaklaşım kalıbı var
Geçinemiyoruz cevap cebindeki telefonu çıkar
Vergiler çok yüksek : telefonunu bir çıkarsana
maaşlar çok düşük: 1 dk önce telefonuna bakabilirmiyim
Faturalar çok yüksek geliyor : tamam ama önce bir telefonunu çıkar
bizi yönetenlerin ana ekseni telefon modeli olmuş çıkmış akıllı telefon ise tamam aşırı zengindir o vatandaş hoş bir arada zenginlik kıstası buzdolabı olmuştu ama ekseriyetle son dönemde iktidarı destekleyenlerin en büyük argümanı telefon modeli oluyor
televizyon izlemiyorum o yüzden