• 09-02-2021, 04:26:49
    #2
    fox aşırı solcu fakat seviyorum en azından allaha şükür doğru konuşabilen tek bir kanal kaldı türkiyede

    algı operasyonu üst seviyede senelerdir televizyon izlemiyorum o yüzden
    • SanalDavetiye
    SanalDavetiye bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-02-2021, 04:52:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fox aşırı solcu fakat seviyorum en azından allaha şükür doğru konuşabilen tek bir kanal kaldı türkiyede

    algı operasyonu üst seviyede senelerdir televizyon izlemiyorum o yüzden
    Yeni medyada bile ne var ne yok susturuluyor, bpt vardı güncel takip ettiğimiz. susturdular, biz de susturduk artık onu bile takip etmiyoruz.
  • 09-02-2021, 10:41:13
    #4
    SanalDavetiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni medyada bile ne var ne yok susturuluyor, bpt vardı güncel takip ettiğimiz. susturdular, biz de susturduk artık onu bile takip etmiyoruz.
    Bpt yeni hesap açtı
  • 09-02-2021, 10:48:55
    #5
    Öyle ölmez füze falan at 😂
  • 09-02-2021, 12:02:47
    #6
    Dünkü yayında bayağı coştu açıkçası ve twitterde gündem oldu son 3-4 yıldır iktidara destek verenlerde belirli bir yaklaşım kalıbı var

    Geçinemiyoruz cevap cebindeki telefonu çıkar
    Vergiler çok yüksek : telefonunu bir çıkarsana
    maaşlar çok düşük: 1 dk önce telefonuna bakabilirmiyim
    Faturalar çok yüksek geliyor : tamam ama önce bir telefonunu çıkar

    bizi yönetenlerin ana ekseni telefon modeli olmuş çıkmış akıllı telefon ise tamam aşırı zengindir o vatandaş hoş bir arada zenginlik kıstası buzdolabı olmuştu ama ekseriyetle son dönemde iktidarı destekleyenlerin en büyük argümanı telefon modeli oluyor