Konu
Tepeli esti
09-02-2021, 04:26:49
#2
Misafir
fox aşırı solcu fakat seviyorum en azından allaha şükür doğru konuşabilen tek bir kanal kaldı türkiyede
algı operasyonu üst seviyede senelerdir
televizyon izlemiyorum o yüzden