fox aşırı solcu fakat seviyorum en azından allaha şükür doğru konuşabilen tek bir kanal kaldı türkiyede
algı operasyonu üst seviyede senelerdir

televizyon izlemiyorum o yüzden
Yeni medyada bile ne var ne yok susturuluyor, bpt vardı güncel takip ettiğimiz. susturdular, biz de susturduk artık onu bile takip etmiyoruz.