Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fox aşırı solcu fakat seviyorum en azından allaha şükür doğru konuşabilen tek bir kanal kaldı türkiyede

algı operasyonu üst seviyede senelerdir televizyon izlemiyorum o yüzden
Yeni medyada bile ne var ne yok susturuluyor, bpt vardı güncel takip ettiğimiz. susturdular, biz de susturduk artık onu bile takip etmiyoruz.