Dünkü yayında bayağı coştu açıkçası ve twitterde gündem oldu son 3-4 yıldır iktidara destek verenlerde belirli bir yaklaşım kalıbı var
Geçinemiyoruz cevap cebindeki telefonu çıkar
Vergiler çok yüksek : telefonunu bir çıkarsana
maaşlar çok düşük: 1 dk önce telefonuna bakabilirmiyim
Faturalar çok yüksek geliyor : tamam ama önce bir telefonunu çıkar
bizi yönetenlerin ana ekseni telefon modeli olmuş çıkmış akıllı telefon ise tamam aşırı zengindir o vatandaş hoş bir arada zenginlik kıstası buzdolabı olmuştu ama ekseriyetle son dönemde iktidarı destekleyenlerin en büyük argümanı telefon modeli oluyor