Esprisi ne bu olayın ?
Birileri çıkıyor şunu şunu yapın, tepkinizi belli edin diyor bakıyorum kimse sormadan etmeden kabul ediyor Msn Messenger'ımda 10-15 tane kız çocuklu adam görüyorum.
Yani bunu nickinin başına koyunca çocuk pornosuna ilgisi olan benim birden soğumama mı neden olacak.
Bunu özellikle yapmayın. Bir çok aklı başında adam bunun özentilik olduğunu anlayabilir. (x) sadece bir msn işareti. Fazlası değil. Msn'in bile fazlasını düşünmeyip gereğinden fazla anlam yüklemediği bu işarete siz anlam yüklemeye çalışırsanız, yapılacak daha makul şeyler varken bunu tercih etmeniz çok saçma olur.
Hayvan pornosuna karşı olduğunuzu belli etmek için de " (bah) (}) " yazın nicklerinizin başına hiç durmayın.
Sanal Protesto
13
●1.439
- 11-11-2006, 21:33:52Konu başlığını siliyorum.Googleda bu boktan kelimeyle r10.Net in çıkmasını istemiyorum.
- 11-11-2006, 23:49:12absoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş, o şekilde bi subdomain açılmamış..
sadece tüm subdomainler yönlendirilmiş.
benim sitemde bu şekilde..
http://neyazarsanyaz.benim.sitem.com sitem.com a gidiyor.. - 12-11-2006, 01:07:25Üyeliği durduruldumokoko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen katılıyorum, bi anda şemsiyeler açılıyo msnde, kız çocuklar fln. saçma saçma şeyler yapılıyor.delinin teki kuyuya taş atıyor, diğerleri de taşı çıkarmaya çalışıyor
benim favorim = > ({)(bah)(}) - 15-11-2006, 01:32:06Üyeliği durdurulduyazı içinde de geçiyor onu da editlermisindesperrado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende istemiyorum hiç bi yerdinde çıkmasın bu yazı çok çirkin.