• 11-11-2006, 20:58:56
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Esprisi ne bu olayın ?
    Birileri çıkıyor şunu şunu yapın, tepkinizi belli edin diyor bakıyorum kimse sormadan etmeden kabul ediyor Msn Messenger'ımda 10-15 tane kız çocuklu adam görüyorum.

    Yani bunu nickinin başına koyunca çocuk pornosuna ilgisi olan benim birden soğumama mı neden olacak.
    Bunu özellikle yapmayın. Bir çok aklı başında adam bunun özentilik olduğunu anlayabilir. (x) sadece bir msn işareti. Fazlası değil. Msn'in bile fazlasını düşünmeyip gereğinden fazla anlam yüklemediği bu işarete siz anlam yüklemeye çalışırsanız, yapılacak daha makul şeyler varken bunu tercih etmeniz çok saçma olur.

    Hayvan pornosuna karşı olduğunuzu belli etmek için de " (bah) (}) " yazın nicklerinizin başına hiç durmayın.
  • 11-11-2006, 21:33:52
    #11
    Konu başlığını siliyorum.Googleda bu boktan kelimeyle r10.Net in çıkmasını istemiyorum.
  • 11-11-2006, 23:49:12
    #12
    absoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başta o ***net denen yere taqılan,bilmeyen webmasterlara uyarı
    bu link
    böyle bi varlık olamaz çünkü hit için vermeyeceği ya da satmayacağı kimsesi kalmamış dercesine bu şekilde para kazanmak ya da hit getirisini yükseltmek için bu kadar düürmüş kendisini hatta bu sitenin forumunda da ismini vermek istemediğim bi ark.ım protesto etmişti ve de banlandı ve hala bu linkin yayınına devam etmekte

    arkadaş, o şekilde bi subdomain açılmamış..
    sadece tüm subdomainler yönlendirilmiş.

    benim sitemde bu şekilde..

    http://neyazarsanyaz.benim.sitem.com sitem.com a gidiyor..
  • 12-11-2006, 01:07:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    mokoko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esprisi ne bu olayın ?
    Birileri çıkıyor şunu şunu yapın, tepkinizi belli edin diyor bakıyorum kimse sormadan etmeden kabul ediyor Msn Messenger'ımda 10-15 tane kız çocuklu adam görüyorum.
    Yani bunu nickinin başına koyunca çocuk pornosuna ilgisi olan benim birden soğumama mı neden olacak.
    Bunu özellikle yapmayın. Bir çok aklı başında adam bunun özentilik olduğunu anlayabilir. (x) sadece bir msn işareti. Fazlası değil. Msn'in bile fazlasını düşünmeyip gereğinden fazla anlam yüklemediği bu işarete siz anlam yüklemeye çalışırsanız, yapılacak daha makul şeyler varken bunu tercih etmeniz çok saçma olur.
    Hayvan pornosuna karşı olduğunuzu belli etmek için de " (bah) (}) " yazın nicklerinizin başına hiç durmayın.

    aynen katılıyorum, bi anda şemsiyeler açılıyo msnde, kız çocuklar fln. saçma saçma şeyler yapılıyor.delinin teki kuyuya taş atıyor, diğerleri de taşı çıkarmaya çalışıyor

    benim favorim = > ({)(bah)(})
  • 15-11-2006, 01:32:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    desperrado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığını siliyorum.Googleda bu boktan kelimeyle r10.Net in çıkmasını istemiyorum.
    yazı içinde de geçiyor onu da editlermisin
    bende istemiyorum hiç bi yerdinde çıkmasın bu yazı çok çirkin.