desperrado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu başlığını siliyorum.Googleda bu boktan kelimeyle r10.Net in çıkmasını istemiyorum.
yazı içinde de geçiyor onu da editlermisin
bende istemiyorum hiç bi yerdinde çıkmasın bu yazı çok çirkin.