• 11-11-2006, 00:02:01
    #1
    Türkiye’de son dönemde gündeme bir kez daha gelen çocuk pornosu ve bebeklere tecavüz olaylarını protesto etmek üzere Türk internet kullanıcıları arasında yeni bir eylem baÅŸladı:
    Türkiye’de son dönemde gündeme bir kez daha gelen çocuk pornosu ve bebeklere tecavüz olaylarını protesto etmek üzere Türk internet kullanıcıları arasında yeni bir eylem baÅŸladı. İnternetteki anında mesajlaÅŸma programlarından biri olan MSN Messenger programını kullanan Türkler arasında son günlerde yaygınlaÅŸan eylem kapsamında sanal eylemciler, çocuk pornosu ve bebek tecavüzünü “küçük kız çocuÄŸu" figürü ile protesto ediyor. Bu eyleme destek veren Messenger kullanıcıları, isimlerinin başına (x) notu düşüyor. Böylece kullanıcı isminin hemen yanında ufak bir kız çocuÄŸu figürü beliriyor. Kısa bir süre önce baÅŸlayan protesto gösterisine katılan sanal eylemcilerin sayısı gün geçtikçe artıyor.
    kaynak: ÇOCUK PORNOSUNA KARŞI İNTERNETTE PROTESTO!..
    Haberi benimle msnden paylaşan Deli Dana'ya teşekürlerimi sunuyorum.
  • 11-11-2006, 00:12:54
    #2
    Evet Baya Bi Kişi Banada Yolladı Ancak Bne Protesto Yapıp Gündeme Getirme YErine resmi Koymayıp Olayı Unutturmaya Çalışıyorum Benim Düşüncem Böle Çünkü Gündemde Ne Varsa Googlede O Aratılıyo
  • 11-11-2006, 01:34:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    başta o ***net denen yere taqılan,bilmeyen webmasterlara uyarı
    bu link

    böyle bi varlık olamaz çünkü hit için vermeyeceği ya da satmayacağı kimsesi kalmamış dercesine bu şekilde para kazanmak ya da hit getirisini yükseltmek için bu kadar düürmüş kendisini hatta bu sitenin forumunda da ismini vermek istemediğim bi ark.ım protesto etmişti ve de banlandı ve hala bu linkin yayınına devam etmekte
  • 11-11-2006, 01:36:04
    #4
    Vay bee küfür yazmamak için kendimi zor tutuyorum adamın aldığı subdomaine bak yaa insanmı bunlar?
  • 11-11-2006, 01:40:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    insan değil çakal bunlar çakal
  • 11-11-2006, 01:46:13
    #6
    absoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insan değil çakal bunlar çakal
    bana çakal olan sensinmiş gibi geldi niye milleti boş yere gaza getiriyorsunki verdiğin linkteki domainden önce subdomain olarak ne yazarsan liste o subdomain varmış gibi açılıyor

    http://cool.iyinet.com tıkla bakalım ne çıkıcak.
  • 11-11-2006, 01:47:51
    #7
    absoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başta o ***net denen yere taqılan,bilmeyen webmasterlara uyarı
    bu link
    Bilerekmi yapılmış yada ne içindir bilemiyorum fakat subdomain olarak ne yazarsanız yazın siteye girilebiliyor.
    http://r10.iyinet.com/
    Bence bu tür haber yapanlarında bu kelimeyi kullanmaması gerekir. Kaş yapalım derken göz çıkartıyorlar. Kelimenin popülaritesi artıyor.
  • 11-11-2006, 01:50:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sen o forumda taqılmadıgın için bilmiorsun o yüzden bilip bilmediğin mevzular hakkında millete m*k atmaya çalışma merak etme bu piyasa da yeni değilim bu piyasa da ne kendimi övüorum ne de başarılıyım diorum neyse fazla uzatmıaım aylar önce bunun mewzusu oldu o site de o yüzden bu olayı paylaştım zaten gaza getirmeye çalışan her türlü getirir
  • 11-11-2006, 20:36:46
    #9
    ekledim...........