absoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başta o ***net denen yere taqılan,bilmeyen webmasterlara uyarı
bu link
Bilerekmi yapılmış yada ne içindir bilemiyorum fakat subdomain olarak ne yazarsanız yazın siteye girilebiliyor.
http://r10.iyinet.com/
Bence bu tür haber yapanlarında bu kelimeyi kullanmaması gerekir. Kaş yapalım derken göz çıkartıyorlar. Kelimenin popülaritesi artıyor.