Esprisi ne bu olayın ?
Birileri çıkıyor şunu şunu yapın, tepkinizi belli edin diyor bakıyorum kimse sormadan etmeden kabul ediyor Msn Messenger'ımda 10-15 tane kız çocuklu adam görüyorum.

Yani bunu nickinin başına koyunca çocuk pornosuna ilgisi olan benim birden soğumama mı neden olacak.
Bunu özellikle yapmayın. Bir çok aklı başında adam bunun özentilik olduğunu anlayabilir. (x) sadece bir msn işareti. Fazlası değil. Msn'in bile fazlasını düşünmeyip gereğinden fazla anlam yüklemediği bu işarete siz anlam yüklemeye çalışırsanız, yapılacak daha makul şeyler varken bunu tercih etmeniz çok saçma olur.

Hayvan pornosuna karşı olduğunuzu belli etmek için de " (bah) (}) " yazın nicklerinizin başına hiç durmayın.