• 12-06-2020, 00:05:46
    #1


    https://twitter.com/koronareport/sta...072999937?s=21


    İnsanlarda rahatlama var, maskesiz insan çok görmeye başladım. Tehlike geçmiş değil.
  • 12-06-2020, 00:06:37
    #2
    insanları ölümü göze aldı

    elvade insanlık merhaba yeni sonsuz dünya
  • 12-06-2020, 00:10:47
    #3
    Aslında durumun ciddiyetini yaşamayan insan kavrayamadı sorun bundan kaynaklanıyor, nefes alamadan geçen zamanı demeyimleselerdi böyle davranmazlardı
  • 12-06-2020, 00:12:31
    #4
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanları ölümü göze aldı

    elvade insanlık merhaba yeni sonsuz dünya
    Ciddiye almıyorlar hastalığı. Yoksa silah çeksen canının bağışlanması için insanların yapamayacağı birşey yok.
  • 12-06-2020, 00:13:31
    #5
    bizim burada aileler çocukları dışarı 2-3 hafta öncesinden salmaya başladı
  • 12-06-2020, 00:13:53
    #6
    Aslında medya öyle haberler pompalıyor ki insanlar her şey normale döndü sanıyor. Denetimsizlik, ceza verilmemesi de tuz biber ekiyor. Kes cezayı bak bakalım millet sokağa çıkıyor mu? Bu günleri mumla arayacağız.
  • 12-06-2020, 00:15:32
    #7
    Hayır aslında teknik olarak böyle değil, durum her ne kadar kötü de olsa, umutsuz da olsa bu sorun 1 kişi dahi kalsa eskiye dönebileceği için insanlar artık bıktı. Bak Çin'e, orada bitti sanki. Bitmedi ama ruh sağlıkları bitti. Bende takmıyorum, Allah göstermesin tabii ki hastalığı yaşamayalım ama bunu sürekli düşünmek bir gün öleceğiz nasıl olsa deyip intihar etmek gibi bir şey. Tedbiri almak lazım ama bunu düşünerek de hayat geçmez. Insanlar koronadan değil ama bu gidişle açlıktan ölecek..
  • 12-06-2020, 00:44:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bugun akşam sahilde yürüyüş yaptım cafelerde nargile yasak olunca herkes çimlerin üzerinde nargile içiyor , sosyal mesafe yada hergangi birşey yok işin aslı kontrol edende yok , mekanlar ilk önce masaları ayrı yapmışlardı ama şuan masalar bitişik nizam yani ne bekçi ne polis ne zabıda hiç birşey yapan yok