bugun akşam sahilde yürüyüş yaptım cafelerde nargile yasak olunca herkes çimlerin üzerinde nargile içiyor , sosyal mesafe yada hergangi birşey yok işin aslı kontrol edende yok , mekanlar ilk önce masaları ayrı yapmışlardı ama şuan masalar bitişik nizam yani ne bekçi ne polis ne zabıda hiç birşey yapan yok