Hayır aslında teknik olarak böyle değil, durum her ne kadar kötü de olsa, umutsuz da olsa bu sorun 1 kişi dahi kalsa eskiye dönebileceği için insanlar artık bıktı. Bak Çin'e, orada bitti sanki. Bitmedi ama ruh sağlıkları bitti. Bende takmıyorum, Allah göstermesin tabii ki hastalığı yaşamayalım ama bunu sürekli düşünmek bir gün öleceğiz nasıl olsa deyip intihar etmek gibi bir şey. Tedbiri almak lazım ama bunu düşünerek de hayat geçmez. Insanlar koronadan değil ama bu gidişle açlıktan ölecek..