Aslında medya öyle haberler pompalıyor ki insanlar her şey normale döndü sanıyor. Denetimsizlik, ceza verilmemesi de tuz biber ekiyor. Kes cezayı bak bakalım millet sokağa çıkıyor mu? Bu günleri mumla arayacağız.