• 05-02-2020, 20:36:43
    #19
    Üyeliği durduruldu
  • 05-02-2020, 20:43:08
    #20
    Lion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya bank asyanın açılış törenini yapan kişileri atacağım şimdi 😂😂😂😂

    Edit: Vazgeçtim çünkü onlar kandırıldı ve bu normal bişey.
  • 05-02-2020, 20:46:57
    #21
    Kurumsal PLUS
    Lion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen bir insanın haklı olup olmadığını ya da doğru olup olmadığını dinine göre mi değerlendiriyorsun ?

    belki de inanmıyor adam inanmak zorunda mı ? hayır.

    bu yaptığınız İslam' a bile ters. Bir de Şeyhülislamlık taslıyorsunuz. Bay Atatürk düşmanı.
  • 05-02-2020, 21:02:36
    #22
    şu partizanlık yapanlarla osmanlıcılık yapanları anlamıyorum ya anlıyorumda şimdi burda anlatırsam banlanırım

    eski eskide kaldı arkadaşlar keşke osmanlı çökmeseydi ama çöktü yeniye bi hizmet edin kuru sıkılığı bırakın.

    ilker başbuğa gelince ülkenin sırlarını üç beş embesile karşı koruyamamış bir insan olarak görüyorum. bilerekmi bilmeyerekmi bilmem ama başarısız olduğu kesin. Ve daha fazla bu ülkenin gündemini meşgul etmemeli.
  • 05-02-2020, 21:20:47
    #23
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen bir insanın haklı olup olmadığını ya da doğru olup olmadığını dinine göre mi değerlendiriyorsun ?

    belki de inanmıyor adam inanmak zorunda mı ? hayır.

    bu yaptığınız İslam' a bile ters. Bir de Şeyhülislamlık taslıyorsunuz. Bay Atatürk düşmanı.
    Sondaki tespit baya iyi çünkü bu cevap verdiğiniz şahıs gerçekten öyle gelir gelir yalan yanlış konuşur işine gelmedi mi tüyer
  • 05-02-2020, 21:23:20
    #24
    Kurumsal PLUS
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sondaki tespit baya iyi çünkü bu cevap verdiğiniz şahıs gerçekten öyle gelir gelir yalan yanlış konuşur işine gelmedi mi tüyer
    bilmez olur muyum son banını neden aldı zaten ? ben reportladım Atatürk'e ve Atatürkçülere saygısızlık ettiği için.
  • 05-02-2020, 21:25:02
    #25
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmez olur muyum son banını neden aldı zaten ? ben reportladım Atatürk'e ve Atatürkçülere saygısızlık ettiği için.
    Alışmış kul köle olmaya diyecek çok şey var ama anlamazlar.