tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilmez olur muyum son banını neden aldı zaten ? ben reportladım Atatürk'e ve Atatürkçülere saygısızlık ettiği için.
Alışmış kul köle olmaya diyecek çok şey var ama anlamazlar.