• 05-02-2020, 19:31:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İlker BAŞBUĞ ile Cumhurbaşkanı atışmasında ben haklı olan İlker BAŞBUĞ'un yanındayım.
  • 05-02-2020, 19:32:05
    #2
    Ya bu adamı seviyorum ama keşke fetöcüleri kozmik odaya sokma olayında engel olsaydı.
  • 05-02-2020, 19:32:20
    #3
    Tamam
  • 05-02-2020, 19:34:15
    #4
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bu adamı seviyorum ama keşke fetöcüleri kozmik odaya sokma olayında engel olsaydı.
    engel olsa darbeci derler hapse atarlardı diyecektim ama engel olmadı veya olamadı yine darbeci deyip hapse attılar orasıda ayrı mesele.
  • 05-02-2020, 19:34:16
    #5
    Tabii ki İlker Başbuğ haklı.
  • 05-02-2020, 19:37:13
    #6
    olay nedir arkadaşlar
  • 05-02-2020, 19:43:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Haklı, haklının yanındayız.
  • 05-02-2020, 19:43:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bence haksızdır. Erdoğan haklı geldi bana X5 oranla.
  • 05-02-2020, 19:45:30
    #9
    Kurumsal PLUS
    Başkanın bizim de başkanımız olması gerekmez mi? Türkiye gündemiyle değil parti gündemiyle ilgileniyor sadece son zamanlar.