şu partizanlık yapanlarla osmanlıcılık yapanları anlamıyorum ya anlıyorumda şimdi burda anlatırsam banlanırım

eski eskide kaldı arkadaşlar keşke osmanlı çökmeseydi ama çöktü yeniye bi hizmet edin kuru sıkılığı bırakın.

ilker başbuğa gelince ülkenin sırlarını üç beş embesile karşı koruyamamış bir insan olarak görüyorum. bilerekmi bilmeyerekmi bilmem ama başarısız olduğu kesin. Ve daha fazla bu ülkenin gündemini meşgul etmemeli.