• 25-12-2019, 07:09:27
    #37
    Hocam yine milli denmiş , turkcell milli değil çoğu yabancı ortaklı bir firma.
    Birde japonyadaki sistemden bahsetmişsiniz depremde uyarı veren.
    Turkcellde oyuncak drone geliştirmiş depremde görev alıp arama kurtarma yapacak, ama depremde çalışan bir sistemleri yok daha, gecen istanbulda ufak bir sarsıntı oldu bütün telefonlar kitlendi, siz japonyadaki gibi alarm sistemi yapın diyorsunuz.
    Hepsi palavra hocam, yapsalar yapsalar, selocan antenli oyuncak yaparlar.
    Zaten bütün milleti uyutuyorlar 4,5 g internet var diye, hepsi palavra.
  • 25-12-2019, 09:53:31
    #38
    Bireysel gizlilik hakkında endişelerim var bu yüzden kullanmam ama bir tane aldım karpostal atmak isteyen kişiler atabilirler
    250gram@yaani.com
  • 25-12-2019, 14:32:36
    #39
    şimdi benim merak ettiğim turkcell yerli ve milli miymiş
  • 25-12-2019, 17:02:19
    #40
    Bir tane rezerve aldım.
    Mobil fena değil.
    Tek kullanımlık SMS şifresi hoşuma gitti. Mail anında gitti. Gmail ise dikkatli olun rumuzuyla kabul etti 😁
    Sınırsız olsaydı belki. 2gb ne yaa
  • 26-12-2019, 19:37:28
    #41
    Üyeliği durduruldu
    direk egm ve mite cc atılıyor heralde
  • 26-12-2019, 23:01:03
    #42
    ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çağrı merkezi görevlisi: e-posta adresinizi alabilir miyim?
    ikare: ikare @ yaani.com
    çağrı merkezi görevlisi: neyefendi alamadım sesinizi? ikare ney?
    ikare: tekrar ediyorum. ikare @ yaani .com
    çağrı merkezi görevlisi: ne yanisi beyefendi? ne dediğinizi anlamaıyorum ki?
    ikare: yaani varya yaani o işte.
    çağrı merkezi görevlisi: beyefendi ne varya? yani ne? ne demek istiyorsunuz...
    ikare: ben size başka e-posta vereyim en iyisi....
    ------------------------------

    Bu arada yaani yerli ve milli diyorsunuz da yıllar yıllar önce bu ülkede mynet diye bi e-posta yok muydu?
    koskoca türkiyenin gururu olduğunu iddia eden turkcell yıllar sonra bu işi yapmakla mı övgümüzü kazanma peşinde?
    sanırım yavaş yavaş kuzey kore gibi dışa kapalı bi hal alacaz bu yerli ve milli geyiğiyle.

    bi arkadaş sormuş maillere emniyeti biz mi ekliyoruz onlar mı gönderiyor diye... büyük ihtimal sunucular EGM binasındadır
    Benzer durum başıma hep geliyor

    mail@erkan.ru diyorum hep yanlış anlayıp erkan@mail.ru yazıyorlar doğrusu o sanıyorlar. Kimde bilmiyorum ama maillerimi lütfen bana ilet erkan@mail.ru
  • 27-12-2019, 02:21:30
    #43
    nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım tüm herkes Ülkemize ait servisi kullanır.
    Tabi her maili devlete okutsunlar TR servisleri risktir herzaman, önüne gelenin bilgisini ister devlet rahatça ulaşır etik olmaz. Kullanmam şahsi olarak aslada tavsiye etmem bu tür durumları. Proje beni ilgilendirmez ama mailleşirken çok dikkat etmek lazım, şakayla karışık atacağın bir mail filtreye takılınca polis kapına gelince hiç şaşırma.
  • 27-12-2019, 02:54:25
    #44
    artık var olan şeylerin kopyasını yap çöplüğe çevirmeye gerek yok kim kullanıyor yaniyi ismi bile dandik